And if I loose my way, I’ll find another road.

Peter var här en liten stund och höll mig sällskap. Det var väl trevligt, men jag upptäckte att vi inte har någonting alls att prata om. Vi har verkligen ingenting att prata om och det blev väl lite jobbigt. Sicken tur då att vi kollade på film! Fast just det där med att kolla på film med en kille som man varit på G med tidigare kan vara lite komplicerat. Han ville hålla handen, kramas, gosa och för typ första gången någonsin sa jag nej. Jag kan inte. Jag vill inte. That's it. Förklarade för honom att vi kan vara kompisar, men inget mer. Jag tänker inte göra något med någon överhuvudtaget förrän jag vet hur jag själv känner och vad jag vill. Han blev nog lite stött, men det skiter jag i. Jag måste sluta tänka så jävla mycket på vad andra tycker och tänker hela tiden. Det är det som gör mig dum i huvudet. Ingenting annat. Det slutade iallafall med att han tog en taxi härifrån för bara tio minuter sen ungefär. Gosh, vad jag är bra!

Nu är det inte långt kvar tills A-K och N och resten av gänget kommer hem. Innan dess ska jag, Tindra, Ticke och Kevin ha städat lekrummet så att golvet syns. Just nu ligger det läskigt mycket leksaker på golvet därinne...

Cause I can make a change on my own..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0