Me miss mu.

Jag håller på att få svåra känslor i min kropp. Är nog nära ett så kallat nervsammanbrott. Jag vet visserligen inte hur ett sånt känns, men om det jag känner ju inte kallas sammanbrott överhuvudtaget så... Då tar jag en väska och lägger mig i den. Jag saknar R så fruktansvärt mycket just nu. Kan det inte bara bli december typ megafort så att jag kan få ha någon att kramas med ibland? Jag saknar ju våra mysnätter, våra små stunder tillsammans. Det blev inte väldigt många, men tillräckligt för att han skulle fastna hos mig. Och jag har fått första brevet. Gosh, höll på att börja gråta när jag läste! Det stod väl inte något speciellt i det så, bara att jag blev så sjukt glad över att få det.
Fyllde i en blankett om besökstillstånd, så det lär väl dröja någon vecka innan jag får veta om jag blivit godkänd att besöka honom. Men det borde inte vara några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0